Helgens alla festligheter!

En ny vecka har börjat och det verkar som att det blir en lugn och skön sådan. Inte så mycket inplanerat utan det blir förhoppningsvis bara lite fikor med mammorna, långa promenader och lite fix och trixdagar.

Men det känns väldigt bra med en sådan vecka nu då helgen va desto livligare. :) I fredags firade jag och Martin ett år som förlovade, så jag hade ordnat en liten överraskningskväll med spa och julbord. Väldigt härligt, precis vad vi behövde, lite tid för oss själva. Hemma i lilla huset passade farmor Inger Theo, så det tackar vi för.

Sen i lördags blev det en snabb sväng till Familia där vi träffade mormor Birgitta och moster Helena och Helenas kompis Amanda, efter en liten shoppingrunda åkte vi hem och åt lite mat allihopa. Sen blev det massa bus och lek med mormor för Theos del, medans jag fixade iordning mig inför kvällen, då det va dags för första utgången sedan lång tid tillbaka.
Martin och Theo fick en killkväll hemma och jag tog tåget in till Helsingborg och körde en helkväll/natt med Madde, Karolina och Carina. Det blev en kanon kul kväll. Jag och Madde kom hem vid 5 tiden på morgonen så det är ju inte konstigt att jag fortfarande idag (tisdag) är trött...hehe..men kul hade vi. Nu får jag vila upp mig i några månader och så kanske det bli en ny utgång til våren..;)

Som ni förstår så blev det inte mycket gjort i söndags för min del men min underbara sambo va desto duktigare. Bäddade rent i sängarna, lagade mat till oss, fixade till takpannorna på taket som hade lossnat och sedan fick jag även lite ryggmassage, känns som att han ville vara lite extra snäll då det är hans tur nästa helg att gå ut och då vill nog inte han fixa och dona allt förmycket på söndagen, utan precis som jag få lite massage, färdiglagad mat och lite sånt...och visst det fixar ju jag och Theo.

Vi hann även med att gå en lite runda på julskyltningen i Ängelholm i söndags också, tillsammans med Sara, Andreas och Emelie, efteråt blev det första advent fika på trossvägen. Men jag fick ingen direkt julkänsla, det regnade mest...Men idag när jag va ute och gick och det va 3 grader då kändes det lite mer som att vi går mot jul, Hur skönt som helst! 
Nehe alla ni goa där ute, nu ska jag ta en kopp te innan min lille älskling vaknar igen. Och medans jag gör det kan ni kolla vidare på de roliga korten som vi tog i lördags hos Madde. Tyvärr glömde jag kameran restan av helgen så det blir bara lite partybilder denna gång.


Hopp Hopp...oj så kul man kan ha det med några öl i magen....


Karolina, Carina och Madde i början på en hejdundrades kul kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0