tisdag blev lördag

Ibland blir det lite ändring i dagarna. Idag har det nästan varit som en lördag...shopping, Mc donalds och glassfika med kompisen Emelie. Så vissa stunder är det nog toppen att ha en mamma och pappa som jobbar på helger för då blir ju vardagarna lite roligare. :) Även om det såklart är toppen att vara på dagis!

Vi tog en sväng till center cyd i Löddeköping och besökte lite affärer och Mc donalds. Första gången för Theodore på donkan så det var såklart spännade speciellt eftersom man får en leksak efter maten :)
 Detta smilet fick jag då charmtrollet fick doppa de sista pommeserna i ketchupen.



Väl hemma blev det uppvisning av det som inhandlats för pappa.
Theodore fick en jeansjacka och keps. Hittade ett bra klipp på Cubus. Halva priset på alla jackor så det blev 99 kr för jackan. Helt klart dagens bästa klipp! Och på tal om klipp så fick Theodore följa med mig till frisören igår....jag hade haft lite ont i magen hela dagen över att ha med honom men det hade jag inte behövt ha. Han satt som en
prins på en stol hela tiden och fick även han topparna klippta.  


Körrace..det går fort runt bordet!


Nu blir det att ta en kopp te och provsmaka bananmuffinsen som precis kommit ut ur ugnen.

Ha en bra kväll alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0