snart är även denna vecka slut...


Hallå Hallå!


I Tisdags tog vi en liten tur till Gekås med Madde!
Alltid kul att åka dit men jag fattar inte varför det alltid blir så dyrt. Nu skulle jag inte handla så mycket då jag hade Theo med mig...men ändå lyckas den där summan vid kassan bli lite för mycket än vad som var tänkt. :)
Vi hade iallafall en härlig dag i Ullared och Theodore trivdes som fisken i vattnen...En hel timme vid leksakerna...det fanns ju en heldel att titta och klämma på!! Och sedan testade vi den nya restaurangen inne på gekås och det var ju perfekt! Köttbullar med potatis och glass som efterrätt och en jättefin biohörna för de små. Theodore hade nog kunnat stanna där hela dagen om han fått.



Bästa inköpet enligt Theo, bussen för 19 kr :)


Igår (lördag) var vi på dop i Halmstad. Det var Martins kusins son Jason som döptes och det var ett jättetrevligt dop med en massa goda tårtor. Lite extra kul att äta köttbulle på tandpetare. :)


Efter dopet blev det en kväll hos fam Rasmusson/Johansson. Det var 3 
 trötta kusiner som hann busa en stund innan det bjöds på en riktigt god middag!
Vi tackar och hoppas vi ses snart igen.


Nu är denna vecka snart slut och jag har idag börjat min 9 dagars jobbvecka så nu är det på Espresso House ni kommer hitta mig om ni letar.:)

Ha en bra vecka önskar vi på Trossvägen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0