Jag är med!


Det är nästan lite konstigt att det är först nu som jag kommit in i converse familjen när man tänker på att mina vänner köpte sina första converse när vi var 15. Men vet inte om jag varit lite snål eller inte tyckte de sett sköna ut eller vad det har varit men jag har iallafall aldrig haft några...förrens NU. Och då kan man ju fråga sig om jag kanske börjar få någon 26 års kris och börja känna mig gammal och att det är därför jag nu införskaffa mig ett par....Men nja, jag tror inte det utan jag fick ett bra pris och kände att nu är det dags! Så här är de: Ett par röda fina som står och väntar på att våren ska göra entre så man börja använda dem! Så jag välkomnar mig själv in i familjen converse och ser nu ut som hälften av Sveriges befolkning på fötterna. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0