Goa poolare!

Den senaste veckan har gått så fort att vi inte hunnit blogga något förrens idag.
Men from idag har Theo börjat dagis på riktigt och vardagen börjar bli sig lik igen med jobb, hämta på dagis, laga mat, städa och lägga sig framför tv:n..antagligen som det ska vara i en familj...dock ska det stå träning i raden också och det hoppas jag att det står om någon dag...:)

Dagis går bra. Någon tår när vi lämnar men sedan går det hur bra som helst. De säger att han anpassa sig efter vad som sker och det är ju bra. Sedan sover han bättre sedan han började på dagis också...så det är tummen upp från mamma och pappa. :)

Under den senaste veckan har vi hunnit träffa lite goa poolare.

Vi var uppe en sväng hos Matilda, Alice och Svea i Halmstad i slutet på förra veckan. Alltid lika kul som vanligt!


Har jag stått stilla tillräckligt länge nu?/Theo



Goaste pussen gick till lilla Svea!


Sedan i helgen blev det middag hos Sara, Andreas och Emelie. Gott och trevligt som vanligt!



I måndags började även Emelie sin inskolning på dagis och reda idag efter 3 dagar sa fröken: Ja, det syns att de är tajta vänner..för de började bråka lite om en leksak idag och då puttade de lite extra på varandra som de inte gör med några andra dagiskompisar och man märkte att de själva visst hur mycket de kunde putta innan den andra skulle säga ifrån...Hehe....men det är ju bra att de har varandra. Trygga och lugna i varandras sällskap men dock busigare och hårdare emot varandra än emot andra barn..än så länge...nästan som syskon. :)

Så nu rullar veckan vidare här på Trossvägen med jobb och ännu mer jobb. I nästa vecka lämnar jag hemmaplan och tar mig till Barcelona med tjejerna på jobbet!!  Ska bli dunder kul och jag hoppas veckan går snabbt!

Tills nästa gång: Ha det fin fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0