En är tillbaka

Theodores feber har släppt och idag har han varit feberfri så imorgon blir det dagis för honom. Själv är jag inte helt kry än men blir bättre och bättre. Så jag stannar hemma en dag till och vilar upp mig och hoppas att jag slipper detta på ett tag sedan. Men oj vad lillkillen fattar att man inte är helt pigg...för idag har det varit diskussioner om allt känns det som.
och tyvärr har han även vunnit de flesta.
Som på bilderna nedanför:

Jag plockar fram lite nyponsoppa och smörgåsar till kvällsmat (vilket jag tyckte kunde passade bra när man är lite kraslig) Men Theo fick se ett paket korv och skulle såklart ha korv med bröd. Visst sa mamma och kokade en korv. Sedan när vi skulle sätta oss så vägrade han sätta sig i sin barnstol utan skulle såklart sitta på en vanlig stol. Perfekt när man sedan ville prova nyponsoppan...:) 



Nöjd är korvkillen iallafall.:)

Det blev ingen träff med tjejerna ikväll då jag somsagt inte är helt pigg. Men Lotta hade barnen hemma pga feber också så det blev inget med vinkväll för någon....men framåt sommaren när allas barn och vi föräldrar börjar bli friska så kanske vi lyckas få in en kväll att alla kan. :)...Om vi har Tur..hehe

Nu kommer snart Martin hem så det ska bli kul att höra hur han har haft det inne i skogarna i Småland idag.
Vi ses och hörs en annan dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0