Bryggdag på jobbet


Idag, i detta fina väder, har vi haft kaffeprovning för alla gäster! Det är Espresso House´s nya bryggkaffe som vi idag hade lite provsmakning på ute på Familia. Ett jättegott bryggkaffe i fyra olika rostningar. Väldigt spännande att höra och se gästernas gensvar. Mycket positivt idag kan jag lova...så har du vägarna förbi ett Espesso House så är det bara att titta in och testa de olika sorterna. Fram till och med torsdag kör vi bryggkaffe kampanj med provsmakning och sedan hoppas jag att alla har hittat sin favorit! Och har man inte det så vägleder vi dig gärna!


Så här fint blev det hos oss idag när vi dukade upp för en extra fin provsmakning idag!
 




För er som inte smakat kaffet än så vill jag bara säga att det inte är något som är tillsatt utan det är vanligt kaffe! Som dock smakar lite goáre bara!

(för när tex min härliga mamma läser detta så kommer hon säga högt framför datan...sådant kan man ju inte dricka...med bjönbär?, karamell?...jag vill ju ha vanligt kaffe!!!)
Och därför är det viktigt att förmedla att det är vanligt kaffe...men i lite roligare tappning :)


Så välkomna in till oss på Familia för en go kopp kaffe!


Nu lämnar vi jobbet och konstatera att det doftar ljuvligt i från köket. Martin har lagat något gott så nu efter en lång dag på jobb ska det bli skönt med god mat och ett glas vin!

Ha en underbar fortsatt dag i detta soliga väder!
Kram Ulrika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0