julklappsinköp och besök av goa kompisarna...

Eftersom det är jobbehelg till helgen för mig så har det varit 2 dagar ledigt mitt i veckan. Vilket alltid är roligt för man hinner med så mycket mer än lördagar och söndagar...Söndagar blir ju ofta en slappedag men det blir oftast inte torsdagen..hehe
För idag har det varit fullt med lek hela dagen! Matilda, Alice och lilla lilla Svea kom ner på ett efterlängtat besök. Vi kanske inte träffas jätte ofta (vilket inte är så konstigt då det är några mil imellan oss) men det är alltid så underbart kul att träffa ER!! Idag blev det först en runda till hembygdsparken och sedan lunch och fika på Trossvägen. Tack för en trevlig dag!




Lilla Svea som blir 2 månader imorgon. Dock väger hon nästan exakt lika mycket nu som Theo vägde när han föddes...hehe..så för mig var hon väldigt liten...:)



Så det var varit 2 intensiva dagar för Theo för i onsdags tog jag och Martin en liten barnfri tur till gekås och då fick Theo vara hos kompisen Emelie. Och jag kan bara tänka mig hur mycket bus det blev då. Theo fick vara med Emelie och Sara hos hästarna hela eftermiddagen så det var säkert jätte spännande. :) 
Gekås för mamma och pappa gick också bra. Funderar dock på lite vad allt vi handlade tog vägen?! För idag är det rätt mycket tunnare på kontot men här hemma ser det likadant ut som innan vi åkte..lite skumt....hehe..Som alltid när man varit på detta roliga gekås! Men det blev faktiskt lite julklappar och det känns skönt så man har lite av det överstökat!

Självklart behövde man inte vänta ända fram till jul på någon rolig liten sak...utan bandyklubborna fick Theo i morse och redan när han såg dem stuttsade han runt och skrattade...vilket tyder på att han älskar dem!
 
Än sålänge har det gått bra att ha dem inne. (det har ju bara gått en dag).men självklart ska de får bo ute sedan. Alla kompisar på gatan spelar ju bandy så då måste vi ju kunna vara med. :)


Ha en fortsatt bra kväll så är det dags för en välförtjänt kopp te för min del efter dagens träning och allt bus!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack själva för en trevlig dag och för de fina presenterna! Hoppas vi kan ses snart igen! Kram på er.

2010-10-17 @ 23:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0