Sommaren är räddad!


Martin ledig blev = Tysklandsresa!

Idag tog vi oss upp riktigt tidigt (för mig iallafall) första eller kanske andra gången på ett år som jag ställde klockan....usch det var inget jag har saknat kan jag lova...Men som tur var skulle vi göra något roligt utav dagen så det gick rätt lätt att komma upp! :)

Inför sommaren med all grillning, fester och mysiga hemmakvällar behövdes det fyllas på lite i vin och öl skåpet.  Vi passade därför på att ta dagen till ett besök i härliga "billiga" Tyskland! Bilen blev lite tyngre på vägen hem så några vinflaskor och ölburkar fick vi nog med oss..:)


Många båtresor blev det men det var nog det roligaste på dagen om Theo får säga vad han tycker. :) På varje båtstopp fick man ju något att äta så det gillade såklart vår lille prins!...hehe... 


Sedan på de stora färjorna mellan Danmark och Tyskland fanns det en liten lekplats...perfekt att krypa av sig lite på!


Efter en lång dag är vi nu alla trötta. Både Martin och Theo ligger och sover nu (19-tiden) men nu får de allt vakna annars kan de ju inte sova i kväll..:)

Ha en fortsatt bra kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0