Helgen är här...tjohoooooo

Tjohooooo...

Dagen D är kommen. Jag och Madde åker ikväll upp till Göteborg för att ha en trevlig tjejhelg i dagarna 2. Bo fint, äta gott, shoppa en hel del och sedan en runda ut på lördagskvällen kan inte blir annat än bra. Nu ska det bara packas klart och det är inte det lättaste. Jag är verkligen inte ute och festa i storstäderna så ofta så jag fundera lite på vad man ska ha på sig....Men det är väl bara att leta lite i gaderoben och packa ner det som passar och sitter snyggt (och då finns det inte mycket att välja på så det bli kanske rätt lätt iallafall..hehe)
Helgen kommer iallafall att bli underbar...känslan av att få sakna mina älsklingar är välbehövd och att killarna i huset får en ensam helg är bara positivt, tänk vad killsnack det kommer bli på trossvägen 2 :)! Så nu ska klockan bara ticka lite fortare så vi kan åka mot storstan.....

**********************************************************************

Åkte och hämtade min fina vinst igår och hann väl hålla i den i 5 minuter innan den användes upp. :) Det blev en välbehövd mobilväska till min iphone. Vill ju inte att den ska bli repig!

[Vitt läder! Hur snygg som helst så jag är super nöjd!]


********************************************************************

Igår var även Theos kompis Leo på besök. Och oj vad de är lika i sättet! Full fart på de båda och redan vid 10 månaders ålder så bråkar de om leksakerna..undra hur detta ska sluta.:) Men sedan har de ju väldigt kul ihop många stunder också. Jag är säker på att de kommer hålla ihop länge...speciellt eftersom de bara har 3 hus mellan sig och ska gå på samma dagis i framtiden.

[Theo visar Leo sin nya bil och berättar hur tutan fungerar]


Nu blir det inget bloggande på några dagar men efter helgen är jag tillbaks igen!
Ha det jätte bra tills dess!
Kram kram








Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej

Hoppas ni får en kanondag i Göteborg. Shoppa är ju aldrig tråkigt och inte heller ett besök ute i storstäderna. Ta de lugnt bara så du inte går vilse...hihih..

Ha det bra. Hälsa familjen. kram Lisa

2010-05-07 @ 10:07:23
URL: http://livsnutarna.blogg.se/
Postat av: sara

Njut ordentligt! fy vad gött! Hoppas ni får lite bättre väder än vad vi har.. Kram kram!

2010-05-08 @ 08:39:04
URL: http://kakmonstermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0