Familia!

Lyckodagen!

Jag brukar inte vinna men idag har jag vunnit på Familias facebooks tävling! Inga priser som man lever ekonomiskt oberoende hela livet av men det har ingen betydelse utan det är känslan av att jag vann som gör det hela roligt! Sedan blir det ju ännu en anledning till att behöva åka till Familia på fredag. :)



[Med en sådan här kan man hitta mycket skojigt för!]

För er som inte vet vad Familia är så är det Sveriges trevligaste köpcentrum stax utanför Helsingborg. En mix av butiker + ett oroligt mysigt café vid Maxi entrén och att de sedan har öppet 362 dagar om året gör dem till det bästa av de bästa!  (Marika..är jag inte värd en extra vinst efter min härliga marknadsföring)


Ha en fortsatt bra dag alla där ute så ska jag och Theo ta oss ut en sväng. :)





Kommentarer
Postat av: sara&sigge

Vad kul! Alltid skoj med en anledninga att shoppa lite ; ) Vårat A6 är ju tyvärr inte så mysigt.. alltid smockfullt med folk! Ha en fin dag!!

2010-05-06 @ 08:45:59
URL: http://kakmonstermamman.blogg.se/
Postat av: Marika Sprinzl

Haha, Ulrika!



Du är värd allt - vi får se vad tomten på Familia kan finna ut, skratt! Ha en fortsatt härlig dag!

2010-05-11 @ 14:39:55
URL: http://www.marikaobenson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0