BUSmåndag

Skoj!

Måndagen blev en rolig dag med både kompisarna Lukas och Emelie på besök! Lukas har vi inte träffat sedan i januari så det var väldigt kul att se hur stort han blivit.  Innan var han en liten liten kille men nu hade han  nästan skaffat sig en lika go och rund mage som Theo! Så han har växt ikapp :)


En gåvagn tre barn...

Så här arg blev en liten kille när han inte fick gå utan åka...

Emelie som är så snäll och kör. Gullungar!


Bilder i från min och Maddes helg i Göteborg kommer snart...jag lämnade kameran hemma så jag måste fixa lite bilder i från Madde. Kul hade vi iallafall!!

Medans jag var i Göteborg fanns det dem som saknade mig där hemma..

Mamma?? E du där??

hehe...eller kanske inte..de hade fullt upp med en massa bus med både Cajsa, Alma, Håkan och farmor så det var nog ingen som hade hunnit sakna mig..:)  Inte jätte mycket iallafall.

Idag har det blivit en runda med mammorna i byn och i eftermiddag ska vi på avslutning på babycafeét om det inte börjar regna. För vi ska cykla dit och det gör vi bara om det är uppehåll.

Ha en fortsatt bra dag!

Kram Ulrika och Theodore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0