Anna åkte hem...


Ja, även om jag gillade Anna så verkade inte resten av Europa göra det ikväll. Lite synd kan jag tycka då hon har en väldigt speciell röst som jag hade hoppats på att hon skulle komma lite längre med...men men så är det....

Funderar lite på vad det är med min lille prins. Han får ingen sovro. Han har vaknat ett antal gånger nu sedan han gick och la sig för 3 ½ timme sedan. Eller vaknat och vaknat..han ligger och halvsover samtidigt som han gråter..antingen är det magen som tjurar eller så drömmer han mardrömmar om tandläkaren som han var hos tidigare idag...hehe
Ne, tandläkaren är det nog inte....Han trivdes kalas bra där. Hon hade gärna fått borsta hans 2 små tänder ännu längre om hon hade velat..mitt lille charmtroll bara gapade och skrattade..:) Extra kul blev det sedan när kvällen kom och man fick tandkräm på tandborsten också...
Lyckan var stor!


Imorgon väntar det picknic med babycafeét och sedan en fika med Sara och Emelie. Så nu hoppas vi bara på fint väder så vi kan vara ute på alla våra äventyr.

(Tänk vad tiden går fort...det var ju inte längesedan de var så här små..Theo och Emelie.)


Ha en jätte bra kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0