Våren är här...

Nu är våren här- För vi har köpt nya cyklar!

Idag är jag världens lyckligaste tjej! Det känns ungefär som när jag fick min häftiga röda mountinbike på julafton någon gång på 90-talet. Skillnaden nu är att jag sparat ihop pengarna själv och istället för en häftig röd blev det en svart damcykel med barnsits där bak. Inte lika häftigt som den där julaftonsmorgonen men minst lika glad kan jag lova att jag är! Nu känns det verkligen som att våren kan komma för nu är familjen Rasmusson/Gisslander redo att ge sig ut på vägarna! Cyklarna ska hämtas imorgon och jag ser helt klart framemot premiärturen imorgon eftermiddag, sedan får vi se om jag sover i garaget ute hos min nya älskling eller om den får komma in i sovrummet, för jag kommer nog att ha lite svårt att slita mig i från den....hehe


Theodore kommer att sitta som en kung bakom mamma och pappa på cykelturerna. Snygg blev han också som ni ser i sin nya hjälm!
En som inte blev lika snygg var en trött mamma i hjälm men självklart blev det hjälmar för både mor och far också. För huvudet ska förhoppningsvis hålla i många många år till!



Måste också lägga upp denna otroligt snygga bild på min underbara sambo, som jag tog i förmiddags, innan han åkte till frisören och klippte bort allt sitt långa hår.:)


Ha en jätte bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0