SOL!

SOL i några timmar och hela kroppen blir glad!

Eftersom jag klagade på snön igår så måste jag såklart hylla solen idag!
 Hur underbart som helst är det!
Satt på förmiddagen och drack en kopp te ute på baksidan i solen (såklart!) och njöt av att känna värmen mot kinderna, sedan blev det en lång promenad med Sara och Emelie, även den i solen. :)
Nu i eftermiddag sitter jag mest och tänker på allt roligt man kan göra när det är sol...hehe....tex så hade jag sååå gärna velat cykla. Hade jag haft en cykel idag hade jag tagit mig en härlig tur nu på eftermiddagen. Så nu blir det till att spara lite pengar så man får råd att åka och köpa sig en snygg hoj tills våren gör entré på riktigt.
Sedan blev jag även sugen på att ta färjan över till Helsingör och bara gå där och strosa runt lite. Så håller solen i sig så blir det nog en sväng dit i slutet på veckan. Tänk vad allt blir så mycket roligare när solen visar sig! :)

Men idag händer det inte så mycket annat än att vi njuter av just SoLeN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0