Babycafé hela dagen lång!

Sjung och var glad!

Idag har det varit babycafé för hela slanten. På förmiddagen var vi i Välinge som vanligt och sen hann vi bara hem och äta lite så tog vi oss in till Ängelholm och testade ett nytt babycafé! Inte nytt nytt utan nytt för oss.
Väldigt trevligt var det! Theodore trivdes som en kung!

På första stället var vi bara 5 st och det är ju väldigt lungt och behagligt, man hinner prata med alla och så, men sen i eftermiddag var det 18 barn! Ett riktigt håll i gång. Att prata med alla fanns det inte möjlighet till, så jag och Theo höll oss till några stycken, men spännande var det helt klart!
Theodore var väldigt nöjd med beslutet på att åka dit, han satt och lekte intensivt med alla de nya leksakerna. Det såg ut som att han inte hade sett leksaker innan.
 Alla de andra barnen åt mellanmål efter sångstunden men Theodore satt som en kung på golvet och lekte glatt med alla leksaker, så när det tillslut bara var vi kvar, så fick han så snällt släppa sakerna och packa sig in i bilen. Hade jag lämnat honom där på golvet kan jag lova att han fortfarande hade suttit där nöjd och lekt med alla de nya leksakerna. Konstigt att det kan vara så roligt med alla andras leksaker. :)

Nu sover han dock väldigt gott efter att vi har kommit hem och fått i oss lite mellanmål. Så dagen har nog varit lite slitig, många nya intryck, mycket sjungandes, hoppandes och lekandes....men väldigt kul
 både för mig och Theo!

Och om någon har läst förra blogginlägget så kan jag meddela att klockan 07.00 tränade jag inte. Vaknade med känslan av en taggtråd i halsen och neddragna rullgardiner för ögonen kl 06.00. Men med en väldigt pigg son vid samma tidpunkt så blev det till att stiga upp ändå, men när Theo lekte med leksakerna, passade jag på att sova ikapp en halvtimme. Så någon träning blev det inte utan istället ser jag det som en vilodag och tar nya tag inför morgondagen!

Ha en fortsatt bra dag!


Kommentarer
Postat av: sara&sigge

Babycafé är ju så uppskattat! Sigge är helt slut efter.. =) Ha en mysig dag! Kram!

2010-03-11 @ 09:14:09
URL: http://kakmonstermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0