8 månader!!

Stor kille!

Idag fyller Theo 8 månader!!! Hur gick tiden så fort? Antagligen kommer jag att ställa mig samma fråga när han fyller 8 år också men jag tycker nog allt att de sista månaderna har gått i lite för hög fart. Så nu när solen kommer hoppas jag att dagarna blir lite längre....

Dagen till ära blev att fira med en familjedag! Martin har varit ledig så vi har varit ute på en liten utflykt under dagen. Målet var att köpa en ny bilbarnstol till 8 månaderskillen och det fick vi också gjort. En mycket fin sådan. Nu ska den bara installeras i bilen, så kommer Theo sedan att sitta som en kung och kolla ut på alla andra bilar runt omkring, nu när han ser lite mer ut genom fönstret än innan.

[Provsittning i vardagsrummet!]


Nu ska det bli lite hemmagjorda hamburgare och sedan är det dags för en kvällspromenad med mammorna.

Ha en jätte bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0