Underbara grillsambon!


Överst på min önskelista står det: En grill! Inte för att det är jag som grillar så ofta i hushållet men vår nuvarande som köptes in för 199 kr för 2 år sedan har gjort sitt. Iallafall är det svårt att grilla mycket så det hade inte blivit många grillkvällar med vänner här inte....OM inte min underbara sambo hade kommit hem idag och sagt att: om du vill ha din födelsedagspresent i förskott så får du gå ut i garaget och kolla....Ni som känner mig vet att jag var där på 2 sekunder! 
I bilen låg den...en stor fin grill precis som jag önskat mig! Så efter en timmes ihopsättning så blev det grillpremiär på den nye. Hur gott som helst!

Tack min underbaraste för den fina presenten!




Ha en fortsatt bra sommarkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0