Paniken har lagt sig


Vad ska jag ha på mig på Mia och Johans bröllop på lördag? Det har varit den stora frågan den sista veckan men efter 5 timmar på Väla igår så är det nu klart. Det fattas nu bara ett par strumpbyxor som ska matcha min fisbleka hud...men det ska vi nog kunna fixa i veckan. Annars är det klart. Resultatet kommer på kort efter helgen. :)


De små blev såklart lite rastlösa i benen efter ett antal affärer i vagnen...men som tur är kan man hoppa ur och gå lite själv...Hur kul som helst!


Tack snälla Sara för att följde med mig och gick ialla dessa affärer!!! Och för att du passade Theo när jag klippte håret!!

Nu hoppas vi bara på fint väder på lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0