Mia och Johans bröllop den 12 juni!

Mia och Johans bröllop den 12 juni!



 Dagen som vi väntat på, ända sedan i mars när inbjudan kom, var äntligen här i lördags! Ett bröllop som vi sent kommer att glömma!  Mia och Johan var världens finaste bröllopspar och bjöd på ett underbart bröllop men så mycket kärlek att det nästan hoppade hjärtan runt gästerna! 


Att det kan finnas så mycket kärlek på ett och samma ställe under en dag är något alldeles fantastiskt.  Jag hoppas att jag får vara med om många sådana här dagar i mitt liv! (vilket jag är rätt säker på då jag har många fina vänner som är sugna på att gifta sig i framtiden :))


Fick en liten känsla ifrån den 18 juli förra året när vår Theodore föddes….den dagen fanns det bara en massa kärlek och lycka i luften och jag fick samma känsla i lördags fast på ett annat sätt. När Theo föddes var det vår lycka, vår stora kärlek och vårt allt. I lördags var det Mia och Johans stora lycka och kärlek som spred sig genom hela Skåneland och som nu håller på att sprida sig i Grekland också! Tänk vad härligt!  Det är där de tillbringar smekmånaden resten av veckan. :)


Detta är en dag som jag alltid kommer att bära med mig, en dag med en massa spänning och förväntningar, en dag som aldrig kommer bli som någon annan dag, helt klart en av de finaste dagarna i mitt liv!


Jag vill tacka Mia och Johan för att jag och Martin fick vara med på deras stora dag och vi önskar er all lycka i framtiden!

 

För att visa er vad jag menar i texten kommer här lite bilder med mycket kärlek och en heldel blåst!

[Kärlek!]


[Jag med vännerna Isa och Nettan! Det blev inte så bra bilder då det blåste storm!]

[Jag och Martin]


[Finaste av de alla, såklart!]

[Jag och min bordsherre Jonas som även var Johans bestman.]

[När brudgubben försvann blev det lång kö till bruden...ingen ville ju missa en liten puss...]

[Efter en massa fina tal och god mat blev det dags för dansen. En härlig och fin vals innan själva festen bröt ut!]

[Kvällen är slut. Mia och Johan njuter som nygifta någonstans i Malmö medans vi intar deras hus för att få lite sömn. Isabelle som väntar bebis om 2 veckor är nog tröttast av oss alla (borde hon varit iallafall) men att vara så här vacker och glad vid två på natten efter ett bröllop med allt vad det innebär och vara höggravid är helt otroligt. Du är helt underbar Isa! Nu håller vi tummarna för att den lille/a kommer ut snart för nu har ju bröllopet varit :)]


Tack Mia och Johan för en fantastisk lördag vi ses snart igen!


Kommentarer
Postat av: isabelle

Va fina kort du tog!! Ja det var ett mycket fint bröllop och sååå fina de var Mia och Johan!! Hoppas ni hade det bra där i huset och att det gick bra att köra hem sedan. Vårt hotellrum var superfint!!! Väldigt god frukostbuffé på morgonen blev det med, synd bara att det blev så få timmar att njuta av detta fina rum men men. Tack oxå för att vi fick bo hos er, det var så trevligt och Miguel pratar än om lille goe Theodore, han blev så förtjust i honom!! hehehe fast det e ju inte svårt, han e ju sååå härlig!! Nu går jag bara och väntar på att bebben ska komma!!! ta hand om er och hälsa Martin så mkt!!! Hoppas vi ses snart!!!! kram!!

2010-06-14 @ 14:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0