Kalasdag med tårta och shopping!

Igår firade vi Sara som fyllde 30 år! Tänk att hon är så gammal nu...hehe..och på eftermiddagen blev det en tripp till gekås!

Men dagen började med att jag skulle garnera tårtan och då passade Theodore på att hitta på lite hyss...För att han inte skulle kunna nå ljuslyktorna ställde jag hans stol framför (brukar fungerar) men igår när jag tyckte det var lite väl tyst såg det ut så här:

och inte konstigt att busungen var tyst han hade ju hittat ett guldläge!

Efter en promenad med mammorna gick vi hem hit och fikade! Det var väldigt kul att alla kunde vara med...
Födelsedagsbarnet!


Alla mammor med barn (2 saknas dock Gustav och Theo)! Lite kul att Lotta fyllde 35 i söndags, Sara 30 igår och jag 25 på söndag! Många jämna på en vecka!



Ät lite blomma mamma!!


Tack mammor och barn för en trevlig förmiddag!


På eftermiddagen stack jag, Theo och svärmor upp till gekås för att handla lite. Alltid lika kul att åka dit och spendera lite pengar. 

Idag skulle det varit dagen för att bränna på brännan lite men än sålänge ser det inte ut som det var rätt planerat! Men vem vet solen kanske tittar fram i eftermiddag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0