Fredagsfix

Fredagen är redan här. Men var tog alla de andra dagarna vägen. Det var ju nyss måndag!
Bara att hänga med antar jag och njuta av tiden...fast att den går så fort....

Idag är Emelie här och hälsar på...

och det blir en massa bus då... (bra barnvakt som skriver blogg samtidigt :))

Innan lilltjejen kom hann jag faktiskt med att städa huset + tvätta 2 maskiner tvätt så jag tycker nog allt att jag hunnit med en del denna fixar fredag. I eftermiddag blir det en vända till tippen men allt gräs som vi klippte ner igår sedan ska jag fixa en present till en go vän också....verkligen en fixar dag...
Nu i skrivades stund börjar solen att skina också så nu blir det att ta på de små lite utekläder och bege oss till lekplatsen.

Här kommer lite bilder ifrån veckan som bara försvann:

Cykeltur in till Ängelholm

Massa bilkörande ute i det fina vädret

och en massa bus med mamma


Ha en toppen dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0