fredagsfix blev fredagsmys

När Sara var klar i stallet och skulle tänka Emelie ville hon som "tack för hjälpen" bjuda på en fika och varken jag heller Theo hade direkt något emot det såklart!

Det blev en fika på caffét Kakboden i Höganäs....och när jag satt där tänkte jag...oj vilket tur att man inte jobba här....för allt ser ju sååååå gott ut! Snabbt efter den tanken kom jag på att jag jobbar ju på ett café! Och nu är det inte länge tills jag ska börja igen....oj oj..hur ska detta gå...allt är ju så gott har jag ju precis konstaterat!
 
Gott gott gotti gott gott! (undrar ni varför det hamnade en chokladboll på fatet också så får ni fråga Sara..jag är helt oskyldig...hehe)


Efter den goa fikan blev det en promenad ner till hamnen och lekplatsen...solen kom ju fram och det blev ett riktigt fint väder..eller vad säger du coolingen:


Visst är det kul att gunga och leka i sanden men bäst är nog allt att bara få krypa runt i det härliga gröna gräset.


Från en förmiddag med fix och trix till en härlig fredagseftermiddag med fika och lek är man nu lite trött..så nu blir det en stund framför tv:in för att vila upp sig inför morgondagen när det dags för Victoria och Daniel. Då måste man ju vara pigg.:) För det blir ju en dag framför tv:in ifrån tidig morgon till sen natt...hehe..ne, inte direkt men en stund på eftermiddagen får det allt bli..vill ju inte missa själva vigseln!




Ha en skön fredagskväll och helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0