Tjejhelgen är över.

Jaha, då har tjejerna lämnat Utvälinge och åkt hem till sina små lyor och det är snart dags för Martin att komma hem ifrån sin konferens i Sthlm. Men först blir det en lugn söndag för mig och Theo, först en lång lång promenad, för att tappa lite av allt gott man ätit under helgen och sen blir det nog en stund framför tv:n, måste kolla på lite skidorna, för det har det inte blivit så mycket med i helgen. Annars har helgen varit hur underbar som helst! Det har blivit god mat och några glas vin tillsammans med mycket tjejsnack! Precis så som en tjejhelg ska vara, enligt mig.
Imorgon är det dags för den riktiga vardagen igen efter alla helger och måndagen börjar med ett besök på IKEA med mammorna. :)


Madde och Theos musikhörna!


Någon drink blev det också...


Mumsigt med mat. :)


Mina snöänglar!


Så kul med badringen!


Jag och Anni
Jag och Anni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0