"Tjejhelg"

Då va Martin lämnad på flygplatsen och det är dags att ladda upp för en riktig tjejhelg. Tjej och tjej kanske man inte kan säga, Theo är ju med. Så det blir en tjej och Theo helg. Anni kom redan igår kväll och senare idag ska vi hämta upp Madde sen blir det god mat och mycket prat kan jag tänka mig. Hur kul som helst!  Men först idag ska Theo, jag och Anni ta en sväng till Familia. Blir nog en go chai och titt i lite affärer där.
Sen kanske vi kommer ut på en promenad också förhoppningsvis i det fina vädret men den lär nog inte bli lång det är ju 15 minus grader här och då håller man ju sig hellre inne. Men lite frisk luft är ett måste!

Ha en fortsatt bra fredag!


Min lilla rocker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0