Välkommen 2010!

Tiden går och går och nu är det redan 2010! Året 2009 gick hur fort som helst, det kan kanske bero på att Theodore föddes för efter den 18 juli har det bara sprungit iväg och det lär nog vara så tills man är 65 kan jag tänka mig.
Året som gått har iallafall varit helt underbart roligt. Mycket har hänt och att bli förälder är väl det bästa som kan hända, kan jag tänka mig. För än har inget annat varit bättre i livet iallafall. Men när jag tänker efter så är nog hela blandningen det bästa. Martin, Theo, huset, kissen, familjen, vännerna, ja och allt annat som gör att vardagen är så underbar. Det är helt klart det bästa i livet!
Förhoppningsvis kommer 2010 att bli minst lika underbart som 2009 och jag ser framemot att se var som ska hända. Theo kommer ju växa och 2010 kommer att bjuda på de första stegen, tänderna och allt annat roligt som händer när man är 1 år. Jag ska fylla 25 år och tänker såklart ha en liten fest för nära och kära. Liten och enkel för släkten men lite större för vännerna kan det kanske bli när jag tänker efter.  Men sen börjar året med en liten resa till Lanzarote och det gör helt klart att 2010 kommer börja lika bra som 2009 slutade.

Jaha, var slutade 2009 då? kan man undra. Jo, hos Micke, Ditte och David i Halmstad. Ett lugnt men väldigt trevligt nyår. Ditte jobbade så hon fick bara vara med de sista timmarna på året och sen såklart de först in på den nya året. Så det blev jag och fem killar under kvällen. Helt okay! ska inte alls klaga. :) Det blev en jätte god trerätters middag som Martin och Micke så fint lagade till. (efterrätten hade Ditte fixat tidigare på dagen, för sådant är hon helt klart bäst på!) Efter den goa maten blev det en del groggar och det tillsammans med lite kortspel. Hur härligt som helst.
Sen har det nya året bara bjudit på stillhet i helgen har vi bara varit hemma och tagit det lugnt. Perfekt start på året!

Nu hoppas jag att ni alla får ett jätte bra 2010 och att vi hinner ses mycket!!


Feffe bjuder på lite champagne och verken jag eller Micke skulle tacka nej till det.

Ditte har äntligen kommit hem ifrån jobbet. Och då blev det lite yoggi och sen några chokladbitar till nyårssupé.


Myspys med mor ocf far.



Killgänget. Martin med Theodore och Micke med David.


Dagen började med lite spel. Martin, Theo och David hann spela sig igenom nästan alla Davids nya spel. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0