Ingenting

Idag har tiden gått väldigt sakta. Det kan bero på att vi inte har haft något att göra. Allt som behövdes göras här hemma gjorde jag och Theo igår och vi har inte varit så sugna på att åka väg och shoppa eller något annat sådant. Annars brukar det vara en räddare i nöden vid tråkiga dagar, shoppa alltså.
Så vi började dagen med att busa, sen har vi busat, busat och busat! Det blev såklart en promenad mitt på dagen också för att få lite luft. Räddaren i nöden blev sen Sara som kom hit en snabb vända på en kopp te. Skönt att få prata med en vuxen en liten stund iallafall. Tack Sara! Men nu får det vara klart med gnällandet för idag. Nu ska jag och Theo fixa lite mat och sen blir det lite mer bus innan pappa Martin kommer hem.

Ha en bra kväll alla!
Massa kramar från en rastlös mamma och en helgo liten Theo.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så känner jag med ibland.. även om man älskar att vara mammaledig är det jobbigt att inte få träffa någon vuxen under dagarna om dom andra mammorna inte kan ses.. Kram!!

2010-01-19 @ 22:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0