Besök av Alice!

Besök av Alice och mamma Matilda!

Idag har Alice och Matilda varit här och hälsat på. Alltid lika kul att träffas! Theo tycker det är så kul när det kommer någon som han kan busa med. Sedan tycker ju även jag att det är roligt att träffa Matilda, eftersom det inte blir så ofta, så finns det mycket att prata om.
Så hela dagen flög iväg och nu är det redan kväll. Det är väldigt konstigt vad dagarna kan gå olika fort, idag känns det som jag nyss steg upp och som i tisdags trodde jag aldrig att det skulle bli kväll, märkligt! Imorgon är det Martins lediga dag och det ser vi framemot! Kan kanske bli så att Martin tar nattmatningen så jag kan sova en hel natt, men vi får se, jag vaknar ju ändå först när Theo skriker så då är det nästan lika bra att jag stiger upp så slipper Martin vakna. Men visst hade det varit skönt att lyxa till det lite med en "ligga kvar i sängen hela natten natt" hehe..Blev ju lite snurrigt, men alla ni småbarnsföräldrar där ute förstår nog vad jag menar. :) Men jag ska inte klaga Theo är jätte duktig! Myser gärna i sängen jämte mamma till 08.00 tiden på morgonen och idag steg vi inte upp förräns halv 9. Så jag har ju det nästan lyx varje morgon.
 
Idag vill jag även här på bloggen tacka Madde och Simon för att de passade Theo igår när jag och Martin va på bio! Tack snälla!

_Vår lille goding!


Oj, vilket långt hår Alice har fått! Perfekt att dra i!


Alice ute i snön!


En vinterklädd liten kille!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0