Tassen och allt detta gnäll!

Mys med Tassen!

När den lille goskillen sover får man passa på att gosa med kissen lite.



Annars har tyvärr inte den lille killen varit så gosig idag utan mest grinig. Hade mormor/farmor/morfar/Madde eller någon annan som tycker det är kul att umgås med honom bott i närheten hade jag lämnat honom där redan vid kl:10 i förmiddags för ungefär då hade jag tröttnat på hans gnäll. Antar att det kanske är tänder på väg för han är inte som han brukar vara. Men som tur är går väl detta över om ett tag så det är bara att vänta ut och INTE försöka få ett utbrott själv. :)

Imorgon är det babycafé på förmiddagen och sen hoppas vi på sol så vi kan vara ute länge och åka lite pulka igen. Kan kanske vara därför Theo är lite gnällig för att han vill vara ute mera. Förra veckan va vi ju ute mellan 9 -21 varje dag och nu i denna kylan kan man ju knappt vara ute i en timme innan man vill in så det kanske är förklaringen till gnället. Inte lätt med alla dessa omställningar.

Men nu ska jag iallafall ställa om mig för att gå och sova. Så god natt alla. 
Sov gott.

Mjau, Gnäll ,Mjau, Gnäll!
 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej Ulrika!!

Dessa tänder. Hugo har fått två där nere och håller på att få fyra där uppe och aldrsig har jag längtat så mycket efter något som när de tänderna är framme..Håller med om att lite barnpassning de gnälliga timmarna inte vore fel.

Kul att ni kommer upp till Jönköping..

Kram Lisa och Hugo

2010-02-10 @ 15:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0