Sjuk....Ne, skulle inte tro det!

Mitt lilla hjärta!


För er som har oroat er för mitt lilla hjärta kan jag nu med glädje meddela att han har frisknat till!
För stunden iallafall! 
På förmiddagen när hans ögonlockar tyngdes ner mer och mer men han vägrade att somna trodde jag att det skulle bli en lika lång dag som igår med många tårar och en hel del gnäll. Men efter 45 minuters skrik somnade han tillslut och sov sen i 2 timmar. De 2 timmarna var nog vad lilla hjärtat behövde för nu är han pigg som en piggelin. Just nu åker han runt i sin älskade gåstol och river ner saker! Det har han aldrig gjort tidigare (gått in för att riva ner saker alltså) utan det känns som att han har klurat ut dessa roliga saker när han var lite krasslig igår. Kul liten filur är han allt!
Han får gärna riva ner lite saker bara han är pigg, go och glad som han alltid brukar vara, men visst han är inte 100% ok än, näsan rinner och energin tar slut lite fortare än vanligt men han är feberfri och det är skönt!


[Glad efter 2 timmars sömn]

[Dra ut sladden till datan var ett av alla små hyss han hade kommit på!]


Nu hoppas vi bara att febern håller sig borta så alla kompisar till Theo med familjer kan komma imorgon som planerat!

Bus och Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0