Sjuk...

Här kommer samma text som på inlägget nedan då det blev något fel som inte gick att fixa till:

Feber!

Efter 7 månader så är det nu dags för Theodore att för första gången bli sjuk. Igår började näsan rinna mer och mer och sen framåt kvällen hade han även feber. Jag är inte alls förvånad, utan det kändes som att det låg runt hörnet och väntade, eftersom de flesta är lite förkylda nu för tiden.

Nu hoppas jag bara att det inte håller i sig allt för länge för det är ju så jobbigt att se honom ledsen.
Det blev inte många timmars sömn i natt så idag blir det att ligga framför tv.n i soffan och slappa. Just nu när jag skriver detta har Theo redan hunnit somna så nu ska även jag krypa ner under täcket och vila en stund.
Fast först ska jag kolla på nyhetsmorgon en stund till då Anna Anka ska vara med snart. Måste ses ju, alltid kul att se vad hon har på gång. :)



Och kakan igår smakade jättebra. Nästa gång ska jag bara ta ut den några minuter tidigare ur ugnen men annars var den hur go som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0