Pannkakor!

Nu har jag kommit igång på jobbet och därför har bloggandet kasat efter...Martin verkar sugen på att blogga lite så snart kommer det nog något litet inlägg ifrån honom! Spännande...:)

Efter 3 långa, tuffa men framförallt roliga dagar på jobbet så har det varit en lugn ledig torsdag som snart går mot sitt slut..
På förmiddagen var Theos kompis Emelie här och lekte lite och sedan blev det en familjeutflykt till Höganäs där vi provade den omtalade pannkaksladan! 

Theodore älskar pannkakor så det var helt klart rätt ställe för honom! Pannkakasbuffé där man får äta hur många pannkakakor man vill..det kan ju knappast bli bättre. Lillkillen åt tills han nästan spydde..stackaren..4½ stora pannkakor, en massa vindruvor och lite vattenmelon...Sedan tog det stopp...både jag och Martin blev chockade över hur tyst han var när vi tog bort tallriken och sa att det va bra nu. Han var helt klart mätt!

Vi lite äldre åt också tills vi sprack! Dock lite onyttigare än lillkillen eftersom vi hällde på choklad, grädde, massa sylter, lönnsirap och allt annat skojigt....Gott kan jag lova!

Efter maten kollade vi på djuren och lekte på lekplatsen...en mycket trevlig utflykt!



toaskylten gillade jag riktigt mycket!  :)

Efter ladan blev det ett besök på sport outletet som ligger nästan precis jämte. Och när man går in med tanken att vi ska bara kolla så hittar man alltid något!  Theo fick ett par så söta Nike skor, jag hittade en bikini som satt bra och var snygg och Martin ett par shorts..Tänk vilka klipp vi gjorde..hehe

Självklart kunde man sparka boll med de nya skorna!


Ha det fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0