Romantisk kväll....:)

 
Barnfri lördagskväll!
 

Helgen har varit en mycket trevlig helg! Med en romantisk lördagskväll och låååång söndags sovmorgon får man verkligen inte klaga! Lördagskvällen tillbringade jag och Martin på restaurang ”Casa Mia” i Ängelholm. En restaurang som jag varmt kan rekommendera. God mat och bra service. Theodore fick vara hemma hos mormor och morfar medans jag och Martin var ute och hade en härlig kväll för oss själva. Vi hann även med att ta några drinkar på ”Torstens” innan kvällens timmar tog slut så det blev verkligen en jätte mysig kväll.


Söndagen har varit lugn. Jag fick som sagt en lång sovmorgon då mormor var uppe tidigt med Theodore. Sedan kom kusin Cajsa och hennes kompis Maria på besök. Så Theodore har haft en rolig 9 månadsdag med mycket uppmärksamhet! Nu sover han gott och förhoppningsvis blir det så hela natten, även om jag inte riktigt tror på det själv när jag skriver det.


Han är inne i någon sorts ”få tänder period” då han vaknar rätt många gånger varje natt och är ledsen. Det räcker att man sätter i nappen och lägger honom ner igen (han sätter sig upp så fort han vaknar till) så somnar han om, men det stör både hans, min och Martins nattsömn en del såklart. Så det vore så skönt att få sova en hel natt utan att gå de där 10 meterna i sömnen och sätta i nappen. Men förhoppningsvis är det bara en period just nu som det är så här, snart sover han nog som en prins hela natten lång…hoppas kan man ju i alla fall..:)

 

Imorgon kommer det att hända en rätt rolig sak…vad det är får ni reda på nästa gång ni läser här på bloggen….spännande…..eller förresten det ska hända många roliga saker… förhoppningsvis så har Theodore fått en liten kusin till nästa gång jag skriver igen..för den lille är beräknad tills imorgon…så det händer mycket spännande nu…

[Jag och min älskling]

[Maria, Cajsa och Theo med 100% uppmärksamhet av sina tjejer]

Ha en bra början på veckan så hörs vi snart igen.
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0