Martins överraskningskillkväll!

Surprise!

Efter en heldels planerande så kom äntligen fredagen då min överraskningsfest för min älskling ägde rum. Jag hade bjudit hem några av Martins gamla killkompisar på en grabbkväll här i Utvälinge. Allt var planerat in i minsta detalj för att Martin inte skulle klura ut något. Utan han stod och skulle precis börja förbereda Tacosen, som jag hade sagt att vi skulle ha, när grannarna Sara och Andreas skulle komma på kvällen. Men istället dök 3 av hans goa vänner upp och jag kan lova att han blev överraskad. Så allt gick enligt planerna. :) Martins mamma hade fixat smörgåstårta och jag efterrätt till dem, så laga mat slapp dem, och istället kunde de ägna tiden åt att umgås och ha det trevligt.
Jag och Theo tog bilen upp till Halmstad och övernattade hos svärmor/farmor Inger så att killarna fick huset för sig själva. Det blev en härlig kväll även för oss. Lite vin, god mat och sedan en liten sväng på stan på påskafton. Så vi hade det minst lika trevligt som killarna. :)

Det blev en lyckad tillställning och nu vet jag inte alls vad jag ska pyssla med på dagarna..kanske dags att börja fundera lite på en 25 års fest. Allt för att få fixa och dona...I Loooove It!

[En glad överraskad grabb som inte hade anat någonting. :)]

[Jesper, Mattias och Oskar som härmar en "stark kapten"]
[Senare på kvällen kom resten av party tricken...]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0