Göteborg!

En härlig dag i Götet!

Jag, Theo, Sara och Emelie tog en lördagsutflykt till svenska mässan i Göteborg för att besöka baby och barn mässan. I andra delen av den stora mässlokalen höll idoluttagnigen till så vi funderade starkt på att testa våra sångkunskaper, men efter att vi sätt den långa långa kön så tog vi beslutet att hoppa det hela. Vi höll oss istället dit vi hör hemma. :)

Det blev en härlig dag förutom att Theo har lyckats bli sjuk igen. Näsan rinner, hostar och nu är han även hes ikväll. Stackaren. Inget kul alls. Nu hoppas jag bara att det inte blir värre utan att det håller sig till en kraftig förkylning bara.

Emelie får lite mat på mässan.

En trött och mätt Theo som tuggar majskrok. Gullungen!


Måste också bara lägga in denna fina bild som vi tog igår. Han är så söt när han biter på läppen. :)


Ha en jätte bra lördagskväll så ska jag ta mig en kopp te och kolla en sväng på dumburken.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0