Vaniljbullarna

Då är bullarna färdiga, inte vackra, men desto godare!

Idag har det mest inte hänt någonting..bara bakat och kört Madde till tåget...
Det tar ju en liten stund att baka när man har en liten som vill busa, äta, sova, bajsa och skrika, men har man hela dagen på sig så va det inga problem..Så nu är jag rätt glad övar att dagen börjar gå mot sitt slut så jag kan lägga mig framför tv:in och ta det lugnt. Lillebror Henke ska komma lite senare så det är bäst att jag vilar upp mig lite innan så jag orkar vara upp kl: 21.00 när han kommer...:)
Imorgon åker jag och Theo + Madde till Anni i skogarna i Småland..Ska bli så kul att träffa min lilla prinsessa! Va alldels för länge sen nu..Så innan det är dags för tv:in ska det packas....höll nästan på att glömma av det..Tur att man kommer på sådana viktiga saker när man bloggar...hehehe..Ha en bra helg alla!



Vaniljbullar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0