Ute en sväng i Helsingborg

Idag har Martin åkt iväg på kick off med jobbet så då passade jag och Theo på att åka och shoppa lite..Vi tog bilen till IKEA för att börja dagen med att äta lite köttbullar till lunch. Vi åkte sen vidare ner till Helsingborg för att kolla om någon kunde laga vår kamera som tyvärr har gått sönder..Men det verkade inte gå så bra, utan det skulle kosta lika mycket som att köpa en ny, så där rök 3500 kr bort i onödan. Så tråkigt...Men utan kamera går ju inte att leva....Så det är bara att bita i det sura äpplet och åka och köpa en ny inom kort!
Men med det dystra beskedet i huvudet gick vi och tog en fika istället :) Som ni ser på bilden här nere vad det ingen som hängde läpp, utan med lite te och en kaka (som vanligt va det bara Jag som åt kaka) blev vi glada igen..

Madde bor ju hos oss på torsdagarna och med inget undantag denna vecka, så nu sitter vi här hemma och har ätit gott och ska snart kolla på Idol. Sen blir det nog också en liten äppelkaka till dessert när lyxfällan börjar....

Funderar på hur Martin har det, antagligen rätt bra, efter att ha bubblat, fått massage, ätit gott och nu dricker en massa öl..kan man nog inte ha det sämre...Man jag tycker ändå att jag här hemma har det minst lika bra, jag har ju Madde och Theo..! Hur mysigt som helst! Imorgon ska vi se om vi inte ska försöka baka lite vaniljbullar, ska bli spännande, för det kan sluta hur som helst...:)

 

Madde och Theo..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0