Underbara bilfria dag

Åhej vad det regnar just nu..tur att man är inne...

Vad ha hänt idag då? jo, det har varit en bilfri dag, dvs att vi bara har varit hemma :) På förmiddagen tog jag och Theo en promenad i blåsten..Vi gick vår nya runda som de andra mammorna har visat oss, skönt att slippa gå på de "stora" vägarna. När vi gick där i skogen blev jag faktiskt lite sugen på att ut och jogga så rundan måste gjort ett himlans bra intryck..:). Men innan det ska joggas måste jag köpa en ny sportbh och nya jogging skor, så det lär nog dröja innan jag kommer ut, men det känns skönt att viljan börja tränga sig på...

Nu på eftermiddagen har det blivit en fika med Sara och Emelie..som tur va gick vi aldrig ut och gick..för då hade vi blivit väldigt blöta...
Nu är det snart kvällen och Martin borde komma hem när som...:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0