Trött, trött och lite hungrig..

Oj, va trött jag är idag. Det har varit fullt upp sedan i morse. Jag och Theo steg upp tidigt, då Theo va hur pigg som helst. Sedan gick vi ut på en promenad med mammorna och bebisarna i vår lilla by, fem barnvagnar och en hund på rad längs vägkanten vissa stunder...men inne på skogsstigarna blev det lite mer prat :) Eftersom Martin va ledig idag blev det en mysig frukost tillsammans när vi kom hem, men sedan blev det brottom för att hinna in till babymassagen på BVC. När vi kom hem hjälpte jag Martin att plocka in alla utemöbler för nu är ju tyvärr sommaren slut. Kändes lite vemodigt för det känns ju som om vi nyss satte ut allt. Men det inget att häng läpp för, utan tiden går ju så fort så snart är det dags att ta ut allt igen...Vi får se framemot vintern nu istället...hösten är bara nått som man springer igenom enligt mig..så jag väntar in vintern nu med glädje. :)

Nu kom Winnerbäcks nya låt på radion...oj,oj,oj va den är bra..får nog ta tag i det där med att åka och se honom nu när han är ute på sin turné. Får leta upp någon som vill följa med bara...Sugen?

Men nu är det nog dags att börja laga mat för nu är det ju ett tag sen vi åt frukost och huvudet börjar värka rejält…tror kära sambon har planerat för lax..så jag ska försöka få igång det hela med att gå ut i köket och skala lite potatis...:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0