Mys och ännu mer mys

Idag har jag och Theo mysdag..Vi vaknade tidigt för att ha lite skrattfest i sängen men somnade om rätt fort igen efter att pappa Martin åkt iväg till jobbet. Sedan sov och sov och sov och sov vi fram till kvart över 10. Oj, tänkte jag när jag vaknade vad hände här! Vilka slöisar vi är
Men väl uppe tog vi tag i dagen. Lite frukost framför tv:in och sen ut i det vackra vädret. Promenaden blev som vanligt en njutning. Idag träffade vi även på en granne som vi inte hade hälsat på innan, eller granne och granne...Hon bor här i vår lilla by men borta vid fotbollsplanen. Hon hade en stor fin hund och då är ju inte jag den som bara gå förbi..Utan måste ju kolla vad det är för ras, ålder och allt sånt. Både jag och Theo skulle kunna tänka oss en sådan, Vad säger du Martin?  :)
Väl hemma va det dags för mat för den lille i familjen och sen va det mysdags i soffan. Nu efter allt skoj och mys är det dags att ta en tupplur igen..tyvärr blir det bara för Theos del, då jag ska försöka hinna äta, duscha, dammsuga och börja sortera lite papper. Av erfarenhet vet jag att jag nog bara hinner två av sakerna innan han är vaken igen..så då väljer jag mat och duscha så lämna jag resten till kvällen.
Innan den super glada killen i babysittern, börjar övergå i övertrött ska jag ta och lägga honom nu, för annars är det snart hundra tårar och ingen sov ro alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0