Vilka klipp det blev idag!

Ja Oj, va många olika sorters klipp det blev idag. Det började med att jag äntligen tog tag i att klippa håret, för det va alldeles för längesen sist. Så det tyckte jag nästan va det bästa klippet idag! Madde va snäll som vanligt och satt barnvakt! Vet inte om jag sa tack för det Madde, så jag säger tack nu, vet ju att du läser..:)

Sedan klipp nummer 2 blev en ny digitalkamera, den förra har ju tyvärr gått sönder. Och jag tror svärmor Inger vill ha tillbaka sin snart, som vi så snällt ha fått låna. Känner jag mig och Martin väl så kan ett sådant inköp ta lång tid, så det kändes skönt att vi betade av detta projekt dag. Det va kampanj på just den vi ville ha så det blev ett bra klipp!

Klipp nummer 3 blev en ny höst/vinterjacka som jag tänkt köpa så fort jag hittat någon jag fattat tycke för. Idag dök den upp och såklart va priset lite över min jackbudget, men när jag står och läser på en skylt bredvid visar det sig att jag ska få 100 kr i rabatt. Så Oj, kändes ju som givet att jag skulle köpa den, så nu har jag en ny svart fin jacka som jag ser framemot att börja använda snarast!

Sista klippet för dagen blev när jag och Madde kom in i den nya godis/nötter/glassbutiken som öppnade igår nere i Helsingborg. Hur mycket folk som helst, men godisnörda som vi är, ställde vi oss i den låååånga kön och köpte lite billigt kampanjgodis..Bäst att passa på när det va så billigt..Så det blev ett rätt bra klipp det också!

Så nu får det vara bra med klipp på ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0