Massa saker...

Då är dopet över och allt gick verkligen jätte bra! Theo skrek inte en ändå gång under hela dopakten och inte eller under kalaset så han va jätte duktig. Däremot somnade han väldigt gott sen på kvällen och njöt nog av lugnet efter kalaset som såklart gick vilt till med så många barn och vuxna på en en och samma gång.

Idag söndag har vi bara tagit det lugnt och vilat upp oss efter gårdagen. Jag har gått igenom alla doppresenter och konstaterat att det blev väldigt många..Allt är så fint och jag längtar så efter att vi ska börja läsa i alla fina bäcker som Theo har fått.
Funderar lite på hur man ska få plats med allt..Theos rum börjar redan bli fullt och han är ju bara 3 månader..kan bara tänka mig hur det kommer se ut efter jul och sen ännu mer efter nästa sommar när han fyllt 1 år....:) För då byts ju babysitter, babygym och allt sånt ut mot en massa bilar kan jag tänka mig..och det blir ju säkert inte bara en bil utan en hel drös...och alla garage, bilbanor, traktorer...och såklart någon liten docka också...:) Men vi får väl bygga en lekstuga på baksidan och förvara allt i...eller ännu enklare..Inte köpa så mycket! Jag tror nog det sist alternativet bli det bästa...Ska bara förmedla denna tanke till farmor, mormor och morfar också...:)

Nu har det blivit dags för lite kvällsmat och idag blir det tårta..:), ne skoja bara, det bli bakad potatis med tonfiskröra tillsammans med ensam mamma söker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0