Full rulle...

Denna vecka ha varit knöka full som jag brukar säga, men det beror till viss del på att det vankas dop imorgon, så jag har försökt få ihop allt som ska fås ihop..
Nu är allt klart för idag iallafall..imorgon ska det bara hämtas tårta, fixa i lokalen, snygga till familjen och sen är det dags för stunden som vi alla ha väntat på...paketöppningen..hehe..ne, skoja bara..utan själva dopet såklart.
Det ska bli spännande att se hur det ska gå, men jag är inte så orolig, utan tror att det kommer bli en jätte rolig dag..

Mer bloggat blir det inte idag för nu behöver jag lite sömn för om 9 timmar ska jag hämta upp Madde vid tåget...och innan dess ska jag hinna göra lite mer saker än att bara sova tyvärr....Men som tur är finns det fler nätter att sova in lite tid på senare..:)

Kolla gärna på bilderna här under...Theo med kompisgänget är så härliga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0