Veckans påhitt!

Dagarna går så fort och nu är det redan helg igen, hur kul som helst!!
Eftersom jag inte har uppdaterat mig på hela veckan så kommer här lite info om hur veckan han varit:

I tisdags åkte jag och Theo till Halmstad för att uträtta lite ärenden och när vi ändå va där uppe passade vi på att busa lite med kusinen David! Theo tyckte det va riktigt kul med en fartfull lekkompis, medans David koncentrerade sig mest på att dela upp leksakerna rättvist, som såklart är väldigt viktigt, nu när man inte har ensamrätt på leksakerna hos Farmor längre..hehe




I onsdags va jag och Theo på barnklädesparty hos Lina och Loke. Väldigt trevligt att komma ut och träffa lite nya mammor och barn...men på ett sådant party skulle man behöva vara lite rikare tyvärr...för det fanns så mycket fina kläder, men desto värre va de rätt dyra. (dyra för Theos ålder iallafall, som inte sliter ut dem än) Men smart som jag är köpte jag en fin tröja till en kille som absolut sliter ut sina kläder fort...(den stora killen på bilden här ovanför) men säg inget för det ska bli en julklapp :)...Sen fick Theo en jätte fin tröja också..så visst jag fick en del handlat iallafall..:)

Idag (fredag) har Martin varit ledig och då blev det en mysig familjedag med en liten utflykt till Danmark. Dagen började visserligen med frukost på EH i Ängelholm men sedan körde vi ner till Helsingborg och tog lilla färjan över till härliga Helsingör. Helsingör är verkligen en mysig stad. Man borde åka dit oftare, speciellt jag iallafall, för det bli alldeles för sällan. Fast att vädret va sådär roligt så va det ändå så mysigt att gå där och strosa runt. Det blev inte så mycket shoppat bara lite ostar, något barnplagg (som vanligt!?) och lite go mat. Men en väldigt lyckad dag iallafall..något som familjen Rasmusson/Gisslander behövde!
Imorgon bär det av till Halmstad, för Theo ska vara hos Farmor, när jag och Martin ska gå ut och njuta av lite go mat. Går allt bra för farmor och Theo så kanske det bli en go drink efteråt också..men allt handlar ju om Theo tycker att det passar med flaskan..annars är det bara för lilla mamma att traska hem och amma...:) Och det går ju bra det också såklart...



Första utlandsresan för Theo...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0