veckan som gått...

Jag har verkligen kommit av mig med bloggandet, men det har varit så mycket nu de senaste dagarna, så det har inte hinnits med, men nu ska jag försöka skriva ner lite vad som hänt i veckan.

Helgen som gick va fullpackad med roligheter. I fredags hade vi lite grannar inne på besök och i lördags va det vi som va på besök hos Martins jobbarkompis Linda och sambon Johan. Sen i söndags kom Mikael, David och farmor Inger på besök. Mikael hjälpte oss att sätta upp lite lampor..så nu kan vi äntligen se vad vi äter vid det stora bordet. Så det va väldigt snällt att vi fick hjälp med det, för annars hade vi nog inte kunnat bjuda hem någon nu under dessa mörka månaderna, för det är ju alltid kul om gästerna kan se vad de äter. :)
I veckan har det sedan bara rullat på med ännu mer roliga saker...Matilda och Alice va och hälsade på i måndags och sen i tisdags åkte jag och Martin till Gekås. Det besöket va både roligt, dyrt, frustrerande, stressigt och mysigt. Mysigt eftersom Theo va hos kusin David så det va lite ensamtid för mamma och pappa. Sen va det hur mycket folk som helst så det blev såklart väldigt stressigt och eftersom vi hade en tid att passa så hann vi inte gå överallt så jag känner att jag vill åka dit snart igen och den känslan vill jag helst inte ha när jag precis har varit där..så det är lite frustrerande. Men det viktigast va ändå att vi hade roligt och att vi fick med oss en heldel hem!


Igår va det babysim och Theo dök för första gången. Väldigt spännande och roligt för både honom och mig, men allt gick jätte bra, så både mormor och farmor kan andas ut...:)
Idag är det en stor pyssel och slödag. Jag håller på att slå in lite julklappar och fixa lite med adventsljusstaken och lite sånt...Och nu ska jag och Theo snart gå ut en runda i detta hemska väder, har nämligen lovat att gå ut med grannarnas hundar, men det kan nog vara skönt att få lite luft ändå och som tur är så finns det ju regnkläder!


Lite bilder:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0