Loke, Cajsa, Lasse, Henke och lite andra go vänner.

Då är det fredag igen och trippen hem till Bredaryd är över för denna gång. Men veckan började med lite annat skojigt. I tisdags va Lina och Loke på besök och som ni ser så är Loke ett stort busfrö. Han är bara 8 månader och har redan börjat traska framåt. Hur gulligt som helst.  



Sen i onsdags va det babysim på förmiddagen och sen tog jag och Theo bilen och körde hem till mormor, morfar, moster och morbror i Bredaryd. Alltid kul att komma hem och få lite föräldrarvård. Lagad mat, barnpassning och allt sånt som man inte få hemma. hehe. Jo, lagad mat får jag..men oftast få jag laga den själv, alltid skönt att maten står på bordet och att man själv inte har varit och rört i grytorna. Så i mellandagarna är det mammas tur, när dem kommer hit, att koppla av och sätta sig till dukat bord..Känns skönt att turas om. :)

På torsdagen trippade vi upp till morbror Henke och väckte honom för kl. 9:30 bör man ju stiga upp! Och efter att Theo spelat lite musik för morbror så vaknade han till liv och visade upp alla sina fina instrument för lillknodden. Och det va väldigt uppskattat, det kanske är en liten musikkille vi fått. :)

Lite bajs har väl ingen dött av? Eller va säger du morbror? Kolla in Theos fina kläder. Halvknäppt pyjamas och byxor. :) Det nya modet!


Anledning till att vi åkte till småland just dessa dagar va för att jag och lillasyster Helena skulle åka till jönköping och se Lars Winnerbäck! Och jag har sett Lasse många, många gånger men denna gång va en av de bästa. Han va helt grym! Vet inte om det va för att vi hade sittplatser och att jag inte hann få ont i fötterna, men jag ville inte att det skulle ta slut. Jag hade kunnat sitta där i några timmar till. Så nu blir det att boka in en ny konsert i sommar när han är ute på sin sommarturne.




Sen kom Cajsa på besök och då blev Theo jätte glad. Cajsa är ju en favourit tjej som alltid är roligt att träffa och speciellt denna gången när hon så fint gav Theo lite mat. Tror jag ska låna ner Cajsa hit i några dagar, hon tar hand om Theo så bra och nu kan hon ju till och med mata honom. Skulle bli rena semesterna för mig ju. vad säger du Cajsa? Sugen på att komma ner och hjälpa mig i några dagar. :)


Nu är det helg och ikväll ska det bli hemmamys med lilla familjen.  Kolla på Idol och allt annat roligt på tv burken. Ha en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0